Disseny i Maquetació Web

Especialització

Objectius

L'objectiu d'aquest curs d'especialització és la formació de professionals en l'ús d'HTML i CSS i el disseny d'interfícies atractives, útils i eficaces.

Perfils

Aquest curs d'especialització es dirigeix a titulats de l'àmbit de la informàtica o les telecomunicacions, i també a altres professionals vulguin aprendre disseny d'interfícies, HTML i CSS.

Competències

El disseny d'aquest curs segueix les recomanacions i metodologia de l'Espai Europeu d'Ensenyament Superior (EEES) i, per tant, es basa en l'adquisició de competències per a la seva aplicació en l'àmbit professional.

En concret, les competències que adquireixen els estudiants del programa són les següents:

• Saber utilitzar HTML per al marcatge semàntic i accessible de pàgines web.
  • Dominar l'ús de CSS per a maquetar de manera atractiva i eficaç pàgines web.
  • Saber crear pàgines web adaptables a tot tipus de dispositius i entorns a través de les tècniques del disseny web adaptatiu (responsive web design).
  • Ser capaç de proposar, dissenyar, desenvolupar i implantar aplicacions i continguts multimèdia.
  • Saber estudiar i valorar propostes de projectes que tractin sobre aplicacions i continguts multimèdia.

A qui es dirigeix

L'especialització de Disseny i maquetació web es dirigeix a:

• Titulats en Enginyeria Informàtica (graus, enginyeries o enginyeries tècniques).
  • Titulats en Enginyeria de Telecomunicació (graus, enginyeries o enginyeries tècniques).
  • Titulats o professionals d'altres àmbits que tinguin interès en el desenvolupament d'aplicacions web.

Sortides professionals

Aquest curs ofereix part de les eines, coneixements i habilitats que es requereixen per a treballar com a desenvolupador web, un perfil professional altament demanat en el mercat laboral.

20% dte. matrícula anticipada

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada si et matricules fins al 17 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització