Especialització de Disseny d'Aplicacions Educatives

El curs d'especialització de Disseny d'Aplicacions Educatives de la UOC proporciona les eines i els coneixements bàsics per dissenyar aplicacions educatives en un marc intuïtiu i apte per a persones no experimentades en la creació de continguts digitals.

Inici: 20 octubre 2021

Títol: Disseny d'Aplicacions Educatives

Idioma: Castellà, Català

Les aplicacions educatives es fan servir cada vegada més en l'educació i també en el camp de la divulgació cultural, sobretot en museus, centres d'interpretació de patrimoni (cultural, històric, natural, material, immaterial), cases d'escriptors, etc. El curs d'especialització de Disseny d'Aplicacions Educatives de la UOC vol donar resposta a aquesta demanda creixent de professionals (mestres, editors de llibres infantils i juvenils o material educatiu, gestors culturals, entre d'altres) interessats a dissenyar aplicacions que donin resposta a les necessitats reals del mercat i dels sectors de l'ensenyament, la literatura, la cultura, etc.

Aquest curs d'especialització és de caràcter pràctic i té una metodologia d'ensenyament per projectes. Els objectius principals consisteixen a proporcionar els coneixements fonamentals per entendre l'ecosistema de les aplicacions educatives i ajudar l'estudiant a completar les dues fases fonamentals del procés de disseny: la creació d'una història digital (storytelling) i el pla pedagògic.

Per obtenir una visió completa del procés de disseny i producció d'aplicacions educatives, es recomana cursar després el curs d'especialització Desenvolupament i Creació d'aplicacions educatives.

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.