Especialització de Desenvolupament de Sistemes Ciber-físics (interuniversitari: UOC, ESUPT)

L'especialització de Desenvolupament de Sistemes Ciberfísics té una durada d'un semestre acadèmic, amb una càrrega total de 12 crèdits ECTS.

Especialització 1: Desenvolupament de Sistemes Ciberfísics (12 ECTS). Continguts:

1. Sensors i adquisició de dades
  2. Sistemes encastats
  3. Tecnologías de comunicació
  4. Fog o cloud computing
  5. Big data o machine learning
Recursos per a l'aprenentatge

El programa proporciona els recursos d'aprenentatge vinculats a cadascuna de les assignatures per al seu ensenyament.

L'origen d'aquests recursos d'aprenentatge és múltiple. Es tracta de materials educatius preparats per l'equip d'experts de les diferents assignatures per a la seva activitat docent.

Cal destacar, com a valor afegit, que s'ha treballat estretament amb la indústria per a proporcionar els materials d'estudis de cas de l'ús de les tecnologies relacionades amb la indústria 4.0, amb l'objectiu d'ajudar els estudiants a comprendre amb més profunditat quines són les alternatives que existeixen, i quins són els avantatges i els problemes de cadascuna d'elles, segons l'àmbit d'aplicació.

Finalment, per a les pràctiques, el professor utilitza el laboratori a casa (mitjançant l'enviament de material de pràctiques a l'estudiant) i el laboratori remot (accés, per internet, als laboratoris físics de la UOC).

Fracciona el pagament en quotes

Juntament amb:

tecnocampus-upf

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.