Especialització de Desenvolupament de Sistemes Ciber-físics (interuniversitari: UOC, ESUPT)

L'especialització de Desenvolupament de Sistemes Ciberfísics és un programa d'àmbit tecnològic i de caràcter professionalitzador dissenyat per a proporcionar una formació exhaustiva i pràctica, orientada a professionals i directius de l'àmbit de la indústria que vulguin actualitzar els seus coneixements en el marc de la Indústria 4.0, a partir de l'estudi de casos reals d'empreses del sector.

Inici: 20 octubre 2021

Títol: Desenvolupament de Sistemes Ciber-físics (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Idioma: Castellà

L'especialització de Desenvolupament de Sistemes Ciberfísics se centra en les tecnologies de sensors, comunicacions, processament i emmagatzematge de dades, que formen part dels sistemes de monitoratge i control de nova generació, i que s'utilitzaran en l'àmbit de la Indústria 4.0.

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Juntament amb:

tecnocampus-upf

Matrícula anticipada
20% dte.

Si et matricules fins al 15 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.