Accés obert Vols més informació?

Especialització de Casos d'Usos Analítics

La intel·ligència de negoci i l'anàlisi de dades, amb diferents noms (business intelligence, business analytics, data science, big data, etc.), és actualment l'àrea amb més demanda de professionals qualificats, la font més important d'inversió de les empreses en sistemes d'informació i la causa majoritària de creació de negocis de productes i serveis a tot el món.

Inici: 19 octubre 2022

Títol: Casos d'Usos Analítics

Idioma: Castellà

Actualment la diferenciació entre les organitzacions es fonamenta en les dades i els processos i en la gestió eficient d'aquests actius.

L'especialització de Casos d'Usos Analítics es dirigeix a adquirir les competències fonamentals per aplicar la intel·ligència de negoci i l'analítica de negoci en tres àmbits fonamentals: customer analytics, operations analytics i people analytics.

Aquests àmbits incideixen directament en la forma de gestionar el client (el que es coneix com a customer centricity), en la gestió fonamentada en evidències de les operacions i en la gestió eficient del talent.

L'especialització de Casos d'Usos Analítics està dirigit a proporcionar al professional de perfil empresarial casos pràctics d'ús de la intel·ligència de negoci i l'analítica de negoci. L'ús de casos similars a la realitat facilita la posterior aplicació dels continguts del programa.

Aquesta especialització permet obtenir un Màster Obert.
Coneix els Màsters Oberts descarregant-te aquest fullet.

Sessió informativa. Màster d'Intel·ligència de Negoci i Big Data Analytics

Sessió online:
20 de setembre, 18.00 h

Informació i inscripcions

10% de dte. per matrícula anticipada fins al 5 de juliol

Fracciona el pagament en quotes

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

10% de dte fins al 5 de juliol inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.