Big Data i Sistemes NoSQL

Especialització

Es recomana per a estudiants de formació tècnica, basada en (1) enginyeria informàtica, telecomunicació o estudis equivalents o (2) candidats amb una experiència professional equivalent.

En tots els casos, és recomanable el coneixement d'anglès a nivell escrit.

Requisits d'accés

Per a fer un postgrau propi no és necessari tenir una titulació oficial universitària.

Els estudiants que acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que supereu una especialització (certificat d'especialització) rebreu, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Escull la teva opció:

Coneixements previs

Encara que el programa no requereix formalment una formació o titulació específica d'origen, es recomana demanar assessorament per a dissenyar l'itinerari més adequat, segons les competències d'entrada i les aspiracions professionals de cada candidat.

Normalment, l'especialització de Big data i sistemes NoSQL es recomana per a estudiants que tinguin competències o formació en enginyeria informàtica o telecomunicacions, o candidats amb una experiència professional equivalent.

És recomanable el coneixement d'anglès a nivell escrit.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

20% dte. matrícula anticipada

Sessió informativa on line
17 setembre, 18h.

Si voleu més informació podeu assistir a la sessió informativa on line que tindrà lloc el dimarts 17 de setembre a les 18h.

Formulari d'inscripció

Vídeo de la sessió informativa de l'edició anterior

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada si et matricules fins al 17 de desembre inclòs