Especialització de Big Data i Sistemes NoSQL

La intel·ligència de negoci i l'anàlisi de dades, sota diferents noms (business intelligence, business analytics, data science, big data), és actualment l'àrea de més demanda de professionals qualificats, la font més important d'inversió de les empreses i la causa majoritària de creació de negocis de productes i serveis arreu del món.

Inici: 11 març 2020

Títol: Big Data i Sistemes NoSQL

Idioma: castellà

L'especialització de Big data i sistemes NoSQL s'adreça a adquirir les competències per a dissenyar, construir, mantenir i explotar els sistemes d'informació d'intel·ligència de negoci basats en dades massives (big data). Es veuran detalladament els processos de captura, processament i gestió de dades massives (big data) i es faran pràctiques amb alguns dels frameworks més importants, com Apache Hadoop o Apache Spark, i algunes de les bases de dades NoSQL més populars en els entorns empresarials actuals.

La UOC té més de divuit anys d'experiència en la formació de professionals en línia en l'àmbit de la business intelligence.

Aquest programa l'han dissenyat i l'imparteixen conjuntament els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i els Estudis d'Economia i Empresa de la UOC.

Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació

Pots seguir l'actualitat tecnològica i professional relacionada amb el programa de la mà del nostre professorat i equip col·laborador en:

Informática++
Análisi i ciencia de datos

Pròxima matrícula:
maig 2020

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització