Especialització de Big Data i Sistemes NoSQL

El programa d'Intel·ligència de negoci i Big Data Analytics està en procés d'actualització. El desplegament del nou pla d'estudis que va començar l'octubre de 2019 amb les assignatures corresponents a la primera especialització, continua el març de 2020 amb el desplegament de les assignatures que integren la segona especialització.

Programes del nou pla d'estudis

Els programes del nou pla d'estudis de què els estudiants es poden matricular a partir del març del 2020 són els següents:

• Màster d'Intel·ligència de Negoci i Big Data Analytics
  • Postgrau d'Intel·ligència de Negoci i Anàlisi de Dades
  • Postgrau de Big Data i Gestió de Dades
  • Postgrau d'Anàlisi de Negoci (Business Analytics)
  • Especialització d'Analítica de Dades (Data Analytics)
  • Especialització de Gestió de Dades

Si s'accedeix als programes d'especialització o postgrau, un cop superats, es pot fer una ampliació de matrícula al programa de màster d'Intel·ligència de Negoci i Big Data Analytics o al postgrau corresponent, si s'ha fet una especialització.

Programes del pla d'estudis anterior

D'altra banda, els estudiants que vulguin es podran matricular dels programes del pla d'estudis vell que s'esmenten a continuació, els quals continuaran oferint docència el març del 2020:

• Especialització de Bases de Dades per a Entorns Analítics
  • Especialització de Big Data i Sistemes NoSQL
  • Especialització d'Usos de la Intel·ligència de Negoci en l'Empresa

Si s'accedeix a un d'aquests programes d'especialització o postgrau, és important tenir en compte que, en cas de no superar alguna assignatura, es tindrà la possibilitat de recuperar-la únicament el semestre següent.

D'altra banda, serà possible l'ampliació al màster o a un postgrau del pla d'estudis nou, però pot ser que no es reconeguin totes les assignatures i s'hagin de cursar més crèdits dels que s'han superat inicialment. És per això que, als qui tingueu la intenció d'ampliar en un futur la formació cursada al màster o al postgrau, us recomanem que us matriculeu directament dels programes corresponents al nou pla d'estudis.

Pròxima matrícula:
novembre 2020

Sessió informativa on line
17 setembre, 18h.

Si voleu més informació podeu assistir a la sessió informativa on line que tindrà lloc el dimarts 17 de setembre a les 18h.

Formulari d'inscripció

Vídeo de la sessió informativa de l'edició anterior

Matrícula anticipada

10% dte. si et matricules fins al 7 de juliol inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.