Arquitectura de la Informació i Usabilitat

Especialització

El curs d'especialització en Arquitectura de la Informació i Usabilitat forma professionals que treballen en el disseny de la interacció entre les persones i la tecnologia. De manera específica, es treballen les fases de disseny i avaluació del procés de disseny centrat en l'usuari.

Inici: 19 febrer 2020

Títol: Arquitectura de la Informació i Usabilitat

Idioma: català, castellà

L'Especialització en Arquitectura de la Informació i Usabilitat forma professionals capaços de generar i avaluar solucions de disseny a partir de les necessitats dels usuaris. En aquest sentit, es treballa l'arquitectura de la informació, com a segona gran etapa del procés de disseny centrat en l¿usuari i també es treballa l'avaluació de la usabilitat, aspecte fonamental en el procés de disseny de productes digitals interactius.

El curs d'Especialització en Arquitectura de la Informació i Usabilitat té una durada d'un semestre i està format per les assignatures següents:

• Arquitectura de la Informació
  • Avaluació de la Usabilitat

Els estudiants i professionals interessats en UX podeu seguir l'actualitat professional a través de la Revista Mosaic  i el Blog Design Matters. Els dos espais estan coordinats i actualitzats pel professorat de la UOC expert en aquest àmbit.

També podeu assistir a la Jornada sobre Experiència d'Usuari, la qual reuneix  anualment ponents de primera línia, acadèmics o professionals, en l'àmbit del disseny centrat en l'usuari, el disseny d'interacció i l'experiència d'usuari.

20% dte. matrícula anticipada

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada si et matricules fins al 17 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització