Especialització d'Analítica de Dades (Data Analytics)

Requisits acadèmics

Per a fer un postgrau propi no és necessari tenir una titulació oficial universitària.

Els estudiants que acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que supereu una especialització (certificat d'especialització) rebreu, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Escull la teva opció:

Es recomana per a estudiants de formació empresarial, enginyeries de tot tipus, matemàtiques, sociologia, medicina, ciències de la informació o candidats amb una experiència professional equivalent.

En tots els casos, és recomanable el coneixement de l'anglès escrit.

Coneixements previs

És necessari disposar de coneixements previs de programació, bàsicament en llenguatge R. En cas de mancar d'aquests coneixements, poden adquirir-se mitjançant l'especialització de Competències d'Anàlisis (Data Literacy) o cursant de manera independent algun dels seus cursos.

Addicionalment, es recomana el coneixement de l'anglès escrit.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Fracciona el pagament en quotes

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.