Analítica de Dades (Data Analytics)

Especialització

Direcció acadèmica

Josep Curto Díaz
Llicenciat en Matemàtiques per la UAB, màster en Business intelligence i Direcció en tecnologies i sistemes d'informació per la UOC, MBA per l'IE Business School. Actualment és director executiu de Delfos Research, empresa especialitzada en recerca dels mercats de business intelligence, business analytics i big data.

Jordi Casas Roma
Doctor en Informàtica per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Professor de l'Àrea de Data Science dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC. Grup de recerca Enginyeria del Programari (GRES-UOC)

Julià Minguillón Alonso
Doctor enginyer en Informàtica per la UAB. És professor de Disseny d'estructures de dades i de Mineria de dades en els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC. Grup de recerca LAIKA (Learning Analytics for Innovation and Knowledge Application in Higher Education).

Tutors del Programa

Gemma Gironés Roig
Llicenciada en Pedagogia per la U. Barcelona i estudiant del Grau en Engingeria Informàtica de la UOC.

Jose Luis Gómez García
Enginyer informàtic per la UPSAM, màster en Business Intelligence per la UOC. Director Business Intelligence en Altadis

Alex Morillas Garcia
Enginyer Tècnic Informàtica de Gestió per la Universitat Autònoma de Barcelona, Enginyeria Superior per la UOC, Màster Business Intelligence per la UOC.

Manel Montero Jiménez
Llicenciat en Informàtica per la UPC en Llenguatges i sistemes informàtics i organització d'empreses.  Màster Business Administration MBA FESNA, Escola de negocis d'Andalucia. Formador Certificats de professionalitat branca informàtica.

Ruth Vilar Mateu
Enginyera i doctora en Telecomunicacions per la Universitat Politècnica de València. Màster en Business Intelligence per la UOC. Data Engineer a la càtedra UOC-BSA.

Pròxima matrícula: novembre 2019

20% dte. matrícula anticipada a partir del 20 de novembre

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada a partir del 20 de novembre