Especialització d'Analítica de Dades (Data Analytics)

La intel·ligència de negoci i l'anàlisi de dades, sota diferents noms (business intelligence, business analytics, data science, big data), és actualment l'àrea de més demanda de professionals qualificats, la font més important d'inversió de les empreses i la causa majoritària de creació de negocis de productes i serveis arreu del món.

Inici: 14 octubre 2020

Títol: Analítica de Dades (Data Analytics)

Idioma: castellà

Aquesta especialitat permet una inmersió ràpida i pràctica en el món de la intel·ligència analítica.

La UOC té més de divuit anys d'experiència en la formació de professionals en línia en l'àmbit de la business intelligence.

Aquest programa l'han dissenyat i l'imparteixen conjuntament els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i els Estudis d'Economia i Empresa de la UOC.

Pròxima matrícula:
maig 2020

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització