Investigació del Consumidor

Especialització

Objectius

Mitjançant el desenvolupament de l'Especialització en Investigació del consumidor es pretenen assolir els objectius següents:

• Establir les relacions entre les decisions de màrqueting i el comportament del consumidor.
  • Analitzar de manera detallada el procés de decisió del consumidor en relació amb els estímuls de màrqueting.
  • Conèixer la utilitat de la investigació de màrqueting, el seu context i els límits del seu ús, sense oblidar les consideracions ètiques sobre les quals s'ha de fonamentar qualsevol investigació de màrqueting.

Perfils

El programa permet formar a professionals en màrqueting que desitgin exercir les seves activitats en departaments de màrqueting i àrees d'e-business d'empreses i institucions. Així mateix, aquest programa és rellevant per a qualsevol persona interessada en les relacions empresa-consumidor impulsades per les eines de la web 2.0.

Competències

Mitjançant el desenvolupament de l'Especialització en Investigació del consumidor es pretenen assolir les  següents competències:

• Analitzar de forma detallada el procés de decisió de compra del consumidor davant els estímuls de màrqueting.
  • Aplicar els coneixements teòrics i les eines d'investigació dels mercats en la definició de solucions de negoci.
  • Aprenentatge continu, autodirigit i autònom.
  • Adoptar actituds i comportaments d'acord amb una pràctica professional ètica i responsable.
  • Buscar, identificar, organitzar i utilitzar adequadament la informació.
  • Utilitzar i aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació en l'àmbit acadèmic i professional.

A qui es dirigeix

L'Especialització en Investigació del Consumidor es dirigeix a persones amb titulacions universitàries de grau i primer cicle que no hagin cursat programes de comunicació, interessades a adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per a desenvolupar-se professionalment en les comunicacions de màrqueting. Així mateix, també es dirigeix a qualsevol professional del màrqueting i la comunicació que vulgui adaptar els seus coneixements i habilitats a l'entorn digital.

10% dte. per matrícula anticipada

Sexe
Data naixement
Telèfon 1Ex.: 123456789