Accés obert Vols més informació?

Especialització de Violència masclista i mitjans de comunicació

Requisits d'accés
Per a fer un programa propi de Formació de Postgrau no és necessari tenir una titulació oficial universitària.
Coneixements previs
És recomanable tenir coneixements de redacció periodística.

L'estudiant que acrediti una titulació universitària oficial reconeguda rebrà, segons el curs superat, un diploma de màster o de postgrau.

L'estudiant que no acrediti una titulació universitària oficial reconeguda rebrà un diploma d'extensió universitària.

L'estudiant que superi una especialització (certificat d'especialització) rebrà, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau. Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma dextensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat despecialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat despecialització.

Propera matrícula:
maig 2023

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

20% de dte si et matricules fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.