Accés obert Vols més informació?

Especialització de Violència masclista i mitjans de comunicació

Direcció del programa

Sílvia Martínez Martínez

Doctora dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació (UOC), llicenciada en Ciències de la Informació (Periodisme) i doctora europea en Comunicació (Universitat CEU Cardenal Herrera), les seves línies de recerca se centren en les possibilitats i els reptes de la participació comunicativa, el contingut generat per l'usuari (UGC), el periodisme, l'intercanvi i la distribució d'informació d'actualitat, els mitjans digitals i les plataformes emergents. Col·labora amb l'OIMED (Observatori de Recerca en Mitjans Digitals) i és membre del grup de recerca GAME.

Ana Bernal Triviño

Doctora i llicenciada en Periodisme i màster en Història de l'Art per la Universitat de Màlaga (UMA), és professora i investigadora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), periodista i columnista de Público, El Periódico, i col·laboradora a La hora de La 1 a TVE. Pel seu treball a favor dels drets humans i en defensa dels drets de la dona ha rebut el premi de l'Institut de Drets Humans de Catalunya, el premi La Bona Premsa, el premi de l'Associació de Dones Periodistes de Catalunya, el premi Caleta de la Subdelegació del Govern de Màlaga, el premi Farola de l'Institut Andalús de la Dona, el Reconeixement de Comunicació del Ministeri d'Igualtat, la Creu al Mèrit de la Guàrdia Civil, el premi Emilio Castelar, el premi de l'Ajuntament de Móstoles i el de l'Ajuntament d'Alcorcón.

Propera matrícula:
maig 2023

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

20% de dte si et matricules fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.