Especialització de Social Media Plan

Director dels estudis:

Dr. Jordi Sánchez Navarro

Doctor en Comunicació Audiovisual per la Universitat Ramon Llull (URL, 2005). Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB, 1996). Participa en projectes de recerca sobre estètica del cinema i l'audiovisual contemporani, cibercultura i cinema, cultura dels videojocs, cultures juvenils i cinema, fans, noves pràctiques cinèfiles i producció en xarxa. Ha estat sotsdirector del Sitges Film Festival (2001-2004) i actualment és consultor de programació i coordinador de la secció d'animació (Anima't) del mateix festival. Entre 1996 i 1999 va ser director del Saló Internacional del Còmic de Barcelona.

Directora del programa:

Dra. Silvia Martínez Martínez

Apassionada de l'estudi, la recerca i la docència, ha rebut diferents guardons com a reconeixement de la seva trajectòria acadèmica i investigadora. Ha estat vinculada professionalment al món universitari des de 2005 i és professora dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la UOC des de 2011, on ha exercit la direcció acadèmica en programes de postgrau de Social Media, Periodisme i Comunicació Digital. Llicenciada en Ciències de la Informació (Periodisme) i doctora europea en Comunicació (Universitat CEU Cardenal Herrera), ha participat en diferents projectes de recerca amb finançament tant públic com privat. Les seves línies de recerca se centren en les possibilitats i els reptes de la participació comunicativa, el contingut generat per l'usuari (UGC), el periodisme, l'intercanvi i la distribució d'informació d'actualitat, els mitjans digitals i les plataformes emergents, amb especial interès en social media. Col·labora amb OIMED (Observatori de recerca en mitjans digitals) des de la seva creació i és membre del grup de recerca GAME, reconegut com a grup emergent per AGAUR. Ha estat codirectora de la revista científica Análisis. Cuadernos de Comunicación y Cultura, i és participant habitual en trobades d'experts i congressos nacionals i internacionals com, per exemple, els organitzats per IAMCR, ECREA o SEP, entre d'altres.

Professorat propi:

Professors col·laboradors:

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Amb la col·laboració de:

BeAgency

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.