Accés obert Vols més informació?

Especialització de Social Media Plan

El protagonisme i popularització aconseguits pels social media fan necessari que les accions de comunicació que es fan per mitjà d'aquests s'hagin dissenyat estratègicament per a aconseguir els seus objectius. Per tant, el sector demanda perfils professionals especialitzats que siguin capaços de dissenyar un social media plan, gestionar-lo i també avaluar les accions desenvolupades per a optimitzar les opcions d'èxit.

Inici: 16 març 2022

Títol: Social Media Plan

Idioma: Castellà, Català

L'especialització online de Social Media Plan ofereix a l'alumnat l'oportunitat de desenvolupar habilitats per al disseny i la gestió de l'estratègia global en mitjans socials i de conèixer maneres d'avaluar el seu èxit.

Aquesta especialització permet, a més, desenvolupar una capacitat crítica per a adaptar i optimitzar les accions, gràcies a l'adquisició de competències en mètrica i analítica, la qual cosa li permetrà interpretar reportings i generar outputs per a adaptar les accions i incorporar la innovació dins de la social media strategy.

Descárgate el folleto informativo del programa

Fracciona el pagament en quotes

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Amb la col·laboració de: