Social Media Plan

Especialització

El protagonisme i popularització aconseguits pels social media fan necessari que les accions de comunicació que es fan per mitjà d'aquests s'hagin dissenyat estratègicament per a aconseguir els seus objectius. Per tant, el sector demanda perfils professionals especialitzats que siguin capaços de dissenyar un social media plan, gestionar-lo i també avaluar les accions desenvolupades per a optimitzar les opcions d'èxit.

Inici: 11 març 2020

Títol: Social Media Plan

Idioma: català, castellà

L'especialització en Social Media Plan ofereix a l'alumnat l'oportunitat de desenvolupar habilitats per al disseny i la gestió de l'estratègia global en mitjans socials i de conèixer maneres d'avaluar el seu èxit.

Aquesta especialització permet, a més, desenvolupar una capacitat crítica per a adaptar i optimitzar les accions, gràcies a l'adquisició de competències en mètrica i analítica, la qual cosa li permetrà interpretar reportings i generar outputs per a adaptar les accions i incorporar la innovació dins de la social media strategy.

20% dte. matrícula anticipada

Amb la col·laboració de:

BeAgency

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada si et matricules fins al 17 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització