Protocol Empresarial i Oficial

Especialització

Direcció acadèmica

Dra. Elisenda Estanyol

Professora dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i professora associada del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i de l'Istituto Europeo di Design (IED). Ha estat professora visitant a la Universitat Beckett de Leeds (Regne Unit).

Doctora en Publicitat i Relacions Públiques i llicenciada en Comunicació Audiovisual per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB); màster en Comunicació empresarial especialitzada en tecnologies digitals per la Barcelona School of Management de la UPF. Ha rebut el Premi Prat Gaballí 2014 de Foment de la Recerca en Publicitat i Relacions Públiques atorgat pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i és membre del comitè organitzador del Congrés Internacional de Relacions Públiques Barcelona PR Meeting.

Durant la seva trajectòria professional ha compaginat l'activitat acadèmica amb la gestió de comunicació en empreses consultores de comunicació i relacions públiques internacionals com Llorente & Cuenca i Hill + Knowlton Strategies. Ha treballat com a responsable de relacions institucionals i esdeveniments en els departaments de comunicació de diverses empreses i institucions.

Matrícula oberta:
Últims dies

Fracciona el pagament en quotes

Sessió informativa

28 de febrer (presencial), 18:30h

Si voleu més informació de la titulació podeu assistir a la sessió informativa que es durà a terme a la UOC 22@, Rbla. Poble Nou 156 de Barcelona.

Inscripcions sessió presencial

Amb la col·laboració de:

AEP-logo

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització