Accés obert Vols més informació?

Especialització de Periodisme, anàlisi de dades i visualització

L'evolució dels mitjans necessita professionals en adaptació contínua i que estiguin al corrent del sector, atès que els mitjans de comunicació ja no són els únics capaços de difondre missatges de manera massiva. Amb la irrupció de nous actors en l'entorn digital que permeten la publicació de missatges, els consumidors no solament són receptors de la informació, sinó que també són, a la vegada, creadors de contingut, gràcies a noves plataformes com els blogs i les xarxes socials.

Inici: 19 octubre 2022

Títol: Periodisme, anàlisi de dades i visualització

Idioma: Castellà, Català

En un moment en què el periodisme viu una crisi profunda provocada per l'auge de les xarxes socials, els problemes de finançament i els creixents ERO en els mitjans, el periodisme de dades ofereix una nova perspectiva per a la professió, un futur, paradoxalment, basat en els seus orígens: el treball curós amb les fonts, el relat contrastat dels fets i l'anàlisi informada de les dades.

10% de dte. per matrícula anticipada fins al 5 de juliol

Fracciona el pagament en quotes

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

10% de dte fins al 5 de juliol inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.