Accés obert Vols més informació?

Especialització de Packaging i Disseny sostenible

Direcció dels Estudis

Dr. Jordi Sánchez-Navarro

Doctor en Comunicació Audiovisual per la Universitat Ramon Llull (URL, 2005) i llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB, 1996). Participa en projectes de recerca sobre estètica del cinema i l'audiovisual contemporani, cibercultura i cinema, cultura dels videojocs, cultures juvenils i cinema, fans, noves pràctiques cinèfiles i producció en xarxa. Ha estat sotsdirector del Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya (2001-2004) i actualment és consultor de programació i coordinador de la secció d'animació (Anima't) del mateix festival. Entre el 1996 i el 1999 va ser director del Saló Internacional del Còmic de Barcelona.

Direcció del programa

Dra. Gemma San Cornelio

Llicenciada en Belles Arts i doctora (programa de Comunicació) per la Universitat Politècnica de València. És professora dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la UOC des del 2005, i actualment imparteix docència als graus de Comunicació i de Disseny i Creació Digitals i en diversos màsters en aquesta mateixa universitat. Ha estat directora acadèmica de l'especialització de postgrau de Disseny Audiovisual i Visualització d'Informació, i en l'actualitat és directora acadèmica del màster universitari de Disseny, Identitat Visual i Construcció de Marca de la UOC. Forma part del grup de recerca MEDIACCIONS, en el qual ha investigat durant més de deu anys sobre cultura digital i pràctiques creatives i, més recentment, sobre cultura visual i xarxes socials.

Professorat propi

Matrícula oberta:
últims dies

Fracciona el pagament en quotes

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.