Especialització de Noves Narratives de Gènere Audiovisual Contemporani (UOC, Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya)

Inici: 10 març 2021

Títol: Noves Narratives de Gènere Audiovisual Contemporani (UOC, Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya)

Idioma: Castellà

El curs d'especialització en Noves Narratives de Gènere Audiovisual Contemporàni neix de la col·laboració de la UOC i el Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, un dels esdeveniments cinematogràfics més importants d'Europa, el prestigi com a festival competitiu especialitzat ha estat certificat internacionalment per la FIAPF (Federació Internacional de Associacions de Productors Cinematogràfics) i per l'Acadèmia de les Ciències i Arts cinematogràfiques de Hollywood, que l'ha designat festival qualificat per seus premis Oscar ®

Amb aquest curs de especilización la UOC i el Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya aposten per formar professionals altament qualificats, amb coneixements específics sobre la branca de major transcendència dins el mercat i la cultura audiovisual actual.

Els estudiants del curs d'especialització coneixeran en profunditat les claus històriques, culturals i estètiques del cinema i les arts audiovisuals de gènere fantàstic i afins, desenvoluparan la capacitat de generar noves idees i projectes per a cinema i altres mitjans audiovisuals, i seran capaços de plantejar noves narratives tenint en compte les particularitats expressives, creatives i industrials del gènere.

Pròxima matrícula:
novembre 2020

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.