Especialització de Creació de Guions de Cinema Fantàstic i Ficció Contemporània (UOC, Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya)

Direcció acadèmica

Jordi Sánchez-Navarro

Doctor en comunicació audiovisual (URL) i professor agregat de la UOC. Director dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació. Coordinador del Grup de recerca en Aprenentatges, Mitjans i Entreteniment (GAME). Coinvestigador principal del projecte Cultura Lúdica, Competencia Digital y Aprendizajes (LUDOLITERACY). Investiga sobre cultura visual, història cultural del cinema i la televisió, i nous públics, consums i tendències de l'entreteniment. Director de la col.lecció de llibres Filmografías esenciales (Editorial UOC). Va ser sotsdirector del Sitges-Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya (2001-2004) i des de 2005 col.labora al festival com a programador de la secció d'animació (Anima't). Autor de Tim Burton: Cuentos en sombras (2000), Freaks en acción: Álex de la Iglesia o el cine como fuga (2005) i Narrativa Audiovisual (2006) i coautor de Pantalla rasgada. Quince conversaciones con cineastas y escritores sobre sueños y cine (2014).

Direcció executiva i tutoria del programa

Mònica Garcia Massagué

Doctoranda en gestió cultural a la UB, llicenciada en Ciències de la Informació (Periodisme) per la UAB i en Publicitat i Relacions Públiques per la UOC i Postgrau en 'Informática en la producción audiovisual' (UPC). Ha estat professora a l'MBA de Comunicació de la UB; membre del claustre fundador de l'Escuela Internacional de Protocol i Relacions Institucionals de Catalunya; professora de màster a l'ESCAC i consultora a la UOC. Va ser cap de protocol de la conselleria DURSI; cap de comunicació del Comissionat per a la Societat de la Informació; responsable de comunicació i festivals internacionals de Catalan Films & TV i actualment és la sotsdirectora de la Fundació Sitges-Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya. Així mateix, ha publicat diversos llibres de divulgació com Historia de los burdeles (traduït al polonès i francès); Saber ser y saber estar i Barcelona sense guiris.

Professorat

Mànager de programes dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.