Especialització de Creació de Guions de Cinema Fantàstic i Ficció Contemporània (UOC, Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya)

El curs d'especialització en Creació de guions de cinema fantàstic i ficció contemporània neix de la col·laboració de la UOC i el Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, un dels esdeveniments cinematogràfics més importants d'Europa, el prestigi com a festival competitiu especialitzat ha estat certificat internacionalment per la FIAPF (Federació Internacional de Associacions de Productors Cinematogràfics) i per l'Acadèmia de les Ciències i Arts cinematogràfiques de Hollywood, que l'ha designat festival qualificat per seus premis Oscar ®

Inici: 21 octubre 2020

Títol: Creació de Guions de Cinema Fantàstic i Ficció Contemporània (UOC, Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya)

Idioma: Castellà

Amb aquest curs de especilización la UOC i el Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya aposten per formar professionals altament qualificats, amb coneixements específics sobre la branca de major transcendència dins el mercat i la cultura audiovisual actual.

Els estudiants del curs d'especialització coneixeran en profunditat les claus històriques, culturals i estètiques del cinema i les arts audiovisuals de gènere fantàstic i afins, desenvoluparan la capacitat de generar noves idees i projectes per a cinema i altres mitjans audiovisuals, i seran capaços de plantejar guions tenint en compte les particularitats expressives, creatives i industrials del gènere.

Pròxima matrícula:
maig 2020

Matrícula anticipada

20% dte. a partir del 27 de maig.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.