Gestió Estratègica de la Comunicació Alimentària

Especialització

Equip docent

Responsables acadèmics

Alicia AguilarDoctora en Biologia per la Universitat de Barcelona i Màster en Nutrició i Dietètica Humana per la Universidad de Cádiz. Professora i directora del Màster Universitari en Nutrició i Salut dels Estudis de Ciències de la Salut de la UOC.

Amalia Creus Doctora en Educació i Arts visuals  per la Universitat de Barcelona i Màster en Comunicació i Cultura per la Universidade Federal do Rio de Janeiro. Experta en comunicació corporativa. Professora i directora del Grau en Comunicació dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la UOC.

Xavier MedinaDoctor en antropologia social per la universitat de Barcelona. Expert en antropologia alimentària. Professor i director de programa dels Estudis de Ciències de la Salut de la UOC. Director de la Càtedra UNESCO d'Alimentació, Cultura i Desenvolupament.

Professorat

Txell Costa: Experta en comunicació i màrqueting. Ha treballat com a periodista, assessora professional i formadora a diferents empreses i institucions. En l'àmbit gastronòmic destaca la seva tasca com a responsable de la secció de cuina d'El Matí de Catalunya Ràdio, la comunicació de la xef Iolanda Bustos - especialitzada en gastronomia botànica - i la gestió de xarxes socials per als portals Etselquemenges i Soycomocomo. També col·labora amb la nutricionista Núria Roura i el supermercats ecològic Biospace. Ha estat escollida una de les cinc dones referents catalanes del 2015 pel Parlament de Catalunya.

Juanjo Cáceres, doctor i llicenciat en història per la Universitat de Barcelona, diplomat en ciències empresarials i ha realitzat un màster en recerca d'empreses. Ha dedicat la seva labor professional a la recerca social aplicada a l'alimentació i altres aspectes dels estils de vida. És autor de desenes de publicacions, entre les quals es troben articles en revistes científiques especialitzades i llibres de divulgació com a Comensals, consumidors i ciutadans (2010), al costat d'Elena Espeitx, i Menjar i córrer (2014), al costat de Julio Basulto. També ha participat en diferents projectes de recerca, en col·laboració amb universitats i administracions públiques, i és col·laborador docent de la Universitat Oberta de Catalunya.

Alfred Benavent i Vallés: Enginyer Tècnic en Indústries Agroalimentàries per l'ESAB-UPC, Màster en Nutrició i Alimentació per la UB i Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la UOC. Ha exercit durant més de 10 anys com a Director Tècnic i de Gestor de la Qualitat de diverses companyies alimentàries especialitzades en dietètica, alimentació esportiva, plantes medicinals, cosmètica natural i homeopatia. Actualment és consultor alimentari independent assessorant a la empresa alimentària en temes tècnics, de creació i posicionament de producte i en gestió de la qualitat i legislació.

Pròxima matrícula:

Juny 2019

Formem part de:

Ischools

20% dte. per matrícula anticipada

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització