Especialització d'Expert en Eines Tecnològiques de Gestió Documental

Eines tecnològiques de gestió documental (13 ECTS).

1.- Fonaments tecnològics, formats i estàndards (4 ECTS)

• Fonaments tecnològics (arquitectura de sistemes i llenguatges de programació, aplicacions de bases de dades orientades a objectes, motors de cerca, ECM i mòduls)
  • Formats i estàndards documentals en entorn electrònic (MoReq2010, DoD 5015, OOXML, PDF, METS, OAIS, digitalització, etc.)

2.-Selecció de les eines i implementació (9 ECTS)

•  Criteris de selecció (identificació de requisits, avaluació d'ofertes, contractes, i assistència)
  •  Implementació: parametrització i personalització d'eines (objectes documentals, rols i permisos, workflows, signatures electròniques, aplicació de polítiques de disposició, visualització i integració amb altres aplicacions).
  • Pràctiques en una eina tecnològica (EDRMS).
  • Gestió de projectes tecnològics (metodologia com CCMI, mètrica 3, planificació i fases del projecte, i fases d'implementació).

Titulació: Certificat d'especialització en eines tecnològiques de gestió documental

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Formem part de:

Ischools

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.