Especialització d'Expert en Eines Tecnològiques de Gestió Documental

Objectius
  • Aprendre la metodologia necessària per dissenyar sistemes de gestió dels documents com evidències de l'activitat de l'organització, per provar el compliment del marc legal i normatiu, i poder accedir a la informació continguda en els documents.
  • Saber analitzar el context organitzatiu de l'organització en la qual s'ha d'implementar un SGD i un EDRMS. Identificar el valor operatiu i estratègic dels sistemes de gestió documental en el marc dels altres sistemes de gestió existents a l'organització, i la gestió del coneixement.
  • Saber dissenyar processos i procediments en el marc del model de gestió documental de l'organització, complint amb els requisits de la norma 30301.
  • Saber avaluar els processos i procediments de gestió de documents implementats en una organització.Integrar els sistemes de gestió de documents en la gestió de la responsabilitat corporativa.
  • Conèixer els requeriments per preservar documents electrònics.
  • Vincular els sistemes de gestió de documents amb sistemes informàtics (ERP, EMC, BPM, SCM) per facilitar l'accés a la informació corporativa pública.
  • Familiaritzar-se amb les eines de suport com a normes, llenguatges documentals, metadades, sistemes de seguretat, digitalització i aplicatius.
  • Saber identificar els criteris per seleccionar eines informàtiques de suport a la gestió documental.

Pròxima matrícula:
novembre 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Formem part de:

Matrícula anticipada

10% de descompte si et matricules fins al 6 de juliol inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.