Documentalista Audiovisual i Film Researcher

Especialització

En el context comunicatiu actual destaca la importància assolida pels continguts audiovisuals. Les produccions audiovisuals informatives i de ficció, tant en el sector televisiu com en el cinematogràfic, necessiten professionals de la documentació.

Data: 16 octubre 2019

Títol: Documentalista Audiovisual i Film Researcher

Idioma: castellà

Els professionals de la documentació en aquests sectors estan especialitzats a gestionar, conservar, recuperar i generar productes audiovisuals, i també a resoldre totes les necessitats de documentació que requereix una producció audiovisual televisiva o cinematogràfica, per exemple, localitzant imatges en arxius audiovisuals de tot el món.

L'evolució de la gestió dels continguts audiovisuals i la digitalització necessiten professionals amb formació altament especialitzada, que puguin donar resposta a les necessitats actuals de documentació d'un producte audiovisual. Aquesta formació especialitzada habitualment no apareix en els programes de formació de grau relacionats, per la qual cosa es fan necessaris cursos d'especialització d'intenció clarament professionalitzadora.

Fet que s'evidencia en la sòlida trajectòria del curs d'especialització de Documentalista audiovisual i film reserarch , sent aquesta la seva 8a edició.

Benvinguts!

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Pròxima matrícula:

Juny 2019

Sexe
Data naixement

Formem part de:

Ischools

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Sexe
Data naixement