Especialització de Disseny d'Identitat Visual

Les marques estan pertot arreu. En l'actualitat, cada manifestació d'una marca forma part d'un univers visual i sensorial que s'ha potenciat amb el desenvolupament dels mitjans de comunicació digitals.

Inici: 21 octubre 2020

Títol: Disseny d'Identitat Visual

Idioma: Castellà

En conseqüència, el rol del dissenyador en l'àmbit de la identitat visual i de la marca ha evolucionat més enllà del disseny de logotips i colors per a una empresa, de manera que també són indispensables els coneixements del branding per contribuir a l'estratègia de marca des de la seva pròpia creació.

Sent la identitat visual un dels terrenys més habituals dels professionals del disseny gràfic, la formació que proposem permetrà ampliar les competències de tipus estratègic i tecnològic. Per això, el pla d'estudis es planteja d'una manera aplicada, facilitant l'ús de programes de disseny, com ara aquells que formen el paquet Adobe (Illustrator, Photoshop, After Effects, Adobe Premiere).

Fracciona el pagament en quotes

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.