Accés obert Vols més informació?

Especialització de Direcció d'Art

El curs d'especialització de Direcció d'Art de la UOC et proporciona la formació que necessites per a convertir-te en professional de la publicitat i noves tècniques de la direcció d'art.

Inici: 22 març 2023

Títol: Direcció d'Art

Idioma: Català, Castellà

El curs online d¿especialització de Direcció d¿Art de la UOC et proporciona la formació que necessites per a convertir-te en professional de la publicitat, creant missatges publicitaris creatius i eficaços.

Les competències creatives són claus en l'actual mon laboral.  En el curs es resoldran reptes conceptuals, creatius, gràfics, de producció... com una simulació del que ocorre diàriament en un departament creatiu. A més, desenvoluparan capacitats de lideratge i dominaran les tècniques i llenguatges que fan possible la construcció de campanyes que responen a les necessitats comunicatives de tot tipus d'anunciants.

Per al desenvolupament dels reptes que es treballen en el programa es facilitarà l'accés al paquet Adobe, però aquest curs  no pretén convertir-se en un espai instrumental per a conèixer els diferents programes. En aquest sentit, és convenient que l¿estudiantat tingui coneixements bàsics previs d'eines de disseny, edició... o que disposin de temps per a millorar les seves competències per compte propi.

Aquest programa forma part del màster universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat.

20% de dte. per matrícula anticipada

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

20% de dte si et matricules fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Juntament amb: