Especialització

Assistim al Big Bang del gènere fantàstic en totes les seves expressions. Des de la literatura fins als videojocs, passant per les sèries de televisió i el cinema, les històries sobre altres mons i realitats més enllà de la nostra, l'evocació de misteris naturals o artificials o els relats plens de personatges foscos són omnipresents. La capacitat per a l'evasió i la reflexió del fantàstic, la seva creativitat intrínseca i el seu innegable atractiu per a una audiència universal fan del gènere un valor segur dins de les indústries culturals. El fantàstic és una de les expressions més consolidades del passat, present i futur del cinema i altres continguts audiovisuals, tant en termes creatius com industrials. El fantàstic és cultura, creativitat i indústria.

Data: 16 octubre 2019

Títol: Desenvolupament de Projectes de Cinema Fantàstic i Ficció Contemporània (UOC, Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya)

Idioma: castellà

En aquest context es requereixen professionals que dominin les claus d'un gènere que s'estableix en uns codis molt definits, però que és capaç de reinventar-se cíclicament per no deixar de sorprendre, espantar, emocionar i, en definitiva, entusiasmar l'espectador.

El programa neix de la col·laboració de la UOC i el Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, un dels esdeveniments cinematogràfics més importants d'Europa. El prestigi com a festival competitiu especialitzat ha estat certificat internacionalment per la FIAPF (Federació Internacional d'Associacions de Productors Cinematogràfics) i per l'Acadèmia de les Ciències i Arts cinematogràfiques de Hollywood, que l'ha designat festival qualificat per als seus premis Oscar®.

Amb aquest programa de la UOC i el Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya aposten per formar professionals altament qualificats, amb coneixements específics sobre la branca de major transcendència dins el mercat i la cultura audiovisual actual.

Els estudiants del programa d'especialització en Desenvolupament de projectes de cinema fantàstic i ficció contemporània (13 ECTS) coneixeran les claus per comunicar noves idees en l'àmbit del cinema i l'audiovisual, per valorar el potencial de nous projectes, i per plantejar les formes més adients de comercialització i promoció de productes audiovisuals tenint en compte les particularitats expressives, creatives i industrials del gènere fantàstic.

Pròxima matrícula:

Juny 2019

Sexe
Data naixement
Telèfon 1Ex.: 123456789
Telèfon 2Ex.: 123456789

10% dte. per matrícula anticipada
Fins al 17 de gener

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Sexe
Data naixement