Comunicació de Marques (Brand Planning)

Especialització

En entorns altament competitius, tant en línia com fora de línia, els anunciants busquen professionals especialitzats que els ajudin a posicionar o reposicionar les seves marques per tal d'aconseguir els objectius de publicitat i màrqueting.

Inici: 11 març 2020

Títol: Comunicació de Marques (Brand Planning)

Idioma: castellà

Des de la creació i construcció de la identitat d'una marca (naming, disseny, arquitectura) fins a les estratègies de creixement més avançades (growth hacking) i de dotació de continguts (branded content), els estudiants adquiriran les competències necessàries per a incorporar-se o actualitzar-se en aquest àmbit.

El curs d'especialització de Comunicació de Marques (Brand Planning) té una durada d'un semestre acadèmic i ofereix una formació actualitzada, d'alt nivell i rigor acadèmic, impartida per professionals en actiu que estan al dia de les tendències, tècniques i eines per a l'optimització de la construcció de marca (branding).

Aquest curs d'especialització forma part del màster universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat. Això significa que, si més endavant els estudiants es troben en condicions de matricular-se al màster, podran convalidar les tres assignatures del curs.

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Pròxima matrícula: novembre 2019

20% dte. matrícula anticipada a partir del 20 de novembre

Matrícula anticipada