Especialització de Comunicació de Marques (Brand Planning)

• Reconèixer tots els aspectes vinculats a la creació d'una marca.
  • Dissenyar un pla estratègic per al desenvolupament i la gestió de marques.
  • Presentar un pla de growth hacking.
  • Gestionar la planificació estratègica i creativa de continguts d'una marca.
  • Crear continguts al servei de l'estratègia de les marques.
  • Elaborar un pla de continguts.
  • Proposar estratègies per a la gestió de la presència de les marques en els social media.
  • Elaborar continguts creatius i dissenyar i planificar campanyes de social media advertising que responguin al pla de social media marketing de l'anunciant.
  • Dominar els processos i formats publicitaris en social media, així com les modalitats de contractació.

El curs d'especialització de Comunicació de Marques (Brand Planning) està dissenyat per a perfils professionals molt diversos que estiguin interessats a especialitzar-se en les noves formes de comunicació de marca i tipus de publicitat. Des de tècnics de departaments de comunicació d'empreses o institucions anunciants, passant per treballadors vinculats a empreses proveïdores del sector publicitari (estudis de disseny o fotogràfics, productores audiovisuals, instituts d'investigació de mercats, gabinets de comunicació i de relacions públiques, etc.), fins a personal dedicat al màrqueting o al món de l'empresa en general. També pot interessar a aquells professionals en actiu que vulguin actualitzar coneixements, adquirir nous llenguatges i/o progressar en la seva carrera laboral dins d'agències i departaments de màrqueting i publicitat.

• Identificar les característiques, els atributs, els components, l'estructura i les possibilitats de la comunicació publicitària actual.
  • Produir continguts creatius, en diferents formats i formes narratives, que s'adeqüin a les singularitats dels mitjans, canals o plataformes de comunicació i connectin amb els seus públics i audiències.
  • Formular i executar l'estratègia de comunicació publicitària que s'adapti als objectius i la finalitat fixats, així com establir protocols d'actuació i planificar la divisió per tasques i la seva assignació.
  • Desenvolupar una capacitat analítica que permeti avaluar, ajustar i adaptar les accions empreses, optimitzar els resultats assolits, gestionar situacions de crisi o detectar noves oportunitats estratègiques.
  • Plantejar i desenvolupar projectes de recerca rellevants en el context publicitari actual que responguin a les necessitats de les marques i a la sensibilitat de les demandes socials.
  • Formular i desenvolupar una estratègia d'obtenció i gestió de dades que permeti, mitjançant diferents tècniques i mètodes, generar informació de qualitat per a l'entorn professional o d'investigació.
  • Incorporar la innovació i experimentar amb noves formes publicitàries, estudiar-les o analitzar-les, tenint en compte els nous entorns i les tendències de comunicació social.

Graduats o llicenciats en disciplines de les Ciències de la Informació o de la Comunicació que vulguin dedicar-se a la publicitat i la comunicació de marca o actualitzar els seus coneixements en aquest àmbit.
També graduats d¿altres titulacions (com Empresa, Màrqueting, Disseny...) o professionals que desitgin especialitzar-se en la comunicació de marca.

• Brand shaper: diferencia entre el màrqueting de continguts i el contingut de marca (branded content), i assessora en la creació i gestió de marques.
  • Phygital strategist: coneix en profunditat l'ecosistema publicitari digital, el posicionament de les marques i les possibilitats que ofereixen els dispositius actuals en el món físic i digital.
  • Growth hacker: és el responsable global de creixement i desenvolupament de negoci digital i engloba les tasques d'anàlisi, programació, màrqueting, publicitat i creativitat.
  • Creador de continguts: domina les claus de la narració persuasiva transmèdia en benefici de les marques.

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.