Accés obert Vols més informació?

Especialització de Comunicació interna

Direcció dels Estudis

Dr. Jordi Sánchez-Navarro

Doctor en Comunicació Audiovisual per la Universitat Ramon Llull (URL, 2005) i llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB, 1996). Participa en projectes de recerca sobre estètica del cinema i l'audiovisual contemporani, cibercultura i cinema, cultura dels videojocs, cultures juvenils i cinema, fans, noves pràctiques cinèfiles i producció en xarxa. Ha estat sotsdirector del Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya (2001-2004) i actualment és consultor de programació i coordinador de la secció d'animació (Anima't) del mateix festival. Entre el 1996 i el 1999 va ser director del Saló Internacional del Còmic de Barcelona.

Direcció del programa

Dra. Elisenda Estanyol

Professora dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i professora associada del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB. Ha estat professora visitant a la Leeds Beckett University (Regne Unit) i a la Universitat de Huddersfield (Regne Unit). És doctora en Publicitat i Relacions Públiques i llicenciada en Comunicació Audiovisual per la UAB; màster en Comunicació Empresarial especialitzat en Tecnologies Digitals per la Barcelona School of Management de la UPF. Va rebre el premi Prat Gaballí 2014 de foment de la recerca en publicitat i relacions públiques atorgat pel Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya, per la seva tesi doctoral sobre la percepció i la gestió de la creativitat en relacions públiques. Abans d'incorporar-se a la universitat, va treballar durant més de deu anys en la gestió de la comunicació en empreses consultores de comunicació i relacions públiques internacionals com LLYC i H+K Strategies. També va treballar com a responsable de relacions institucionals i esdeveniments en els departaments de comunicació de diverses empreses i institucions.

Professorat propi

Matrícula oberta:
últims dies

Fracciona el pagament en quotes

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Juntament amb:

Amb la col·laboració de:

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.