Accés obert Vols més informació?

Especialització de Comunicació interna

Saps com s'elabora estratègicament un pla de comunicació? T'interessa tot el que es relaciona amb la comunicació interna? Amb aquest curs d'especialització adquiriràs les competències i els coneixements que es necessiten en l'àmbit professional de la comunicació corporativa.

Inici: 19 octubre 2022

Títol: Comunicació interna

Idioma: Castellà, Català

La comunicació interna és un element clau en les organitzacions, com s'ha vist en la situació ocasionada per la pandèmia que han viscut. Quan parlem de comunicació interna parlem d'una gestió, planificada, amb accions dissenyades, executades i mesurades, en el sinus d'una organització, desenvolupada per algú responsable d'aquesta funció, el destinatari de la qual és cadascuna de les persones que componen aquesta organització, i que té com a comesa principal alinear tot el que succeeix, el que es diu i el que es pensa, segons un propòsit.

Aquest programa forma part del màster universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments.

10% de dte. per matrícula anticipada fins al 5 de juliol

Fracciona el pagament en quotes

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

10% de dte fins al 5 de juliol inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Juntament amb: