Comunicació Empresarial i Reputació Online

Especialització

Direcció dels estudis:

Dr. Jordi Sánchez i Navarro

Doctor en Comunicació Audiovisual per la URL (2005). Llicenciat en Ciències de la Informació per la UAB (1996). Participa en projectes de recerca sobre estètica del cinema i l'audiovisual contemporani. Ha estat subdirector del Sitges Film Festival (2001-2004) i director del Saló Internacional del Còmic (1996-99).

Directora del programa:

Dra. Elisenda Estanyol

Professora dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i professora associada del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i de l'Istituto Europeo dei Design (IED). Ha estat professora visitant a la Leeds Beckett University (UK). Doctora en Publicitat i Relacions Públiques i llicenciada en Comunicació Audiovisual per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Màster en Comunicació empresarial especialitzada en tecnologies digitals per la Barcelona School of Management de la UPF. Ha rebut el Premi Prat Gaballí 2014 de foment de la recerca en publicitat i relacions públiques atorgat pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i és membre del comitè organitzador del Congrés Internacional de Relacions Públiques Barcelona PR Meeting. Durant la seva trajectòria professional ha compaginat l'activitat acadèmica amb la gestió de comunicació en empreses consultores de comunicació i relacions públiques internacionals com Llorente & Cuenca i Hill+Knowlton Strategies. Ha treballat com a responsable de relacions institucionals i esdeveniments en els departaments de comunicació de diverses empreses i institucions.

Professors responsables d'assignatures:

Pròxima matrícula:
maig 2020

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Sessió informativa. Màster oficial de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments

3 de març, 18:00h
Rambla del Poblenou. 156, Sala 1H.

5 de març, 19:00h
(Blackboard Collaborate)