Accés obert Vols més informació?

Especialització de Comunicació Empresarial i Reputació Online

• Conèixer i comprendre el concepte de comunicació corporativa.
  • Conèixer i valorar l'evolució històrica de la disciplina i la seva incidència en la pràctica actual.
  • Facilitar a l'estudiant els coneixements bàsics per a dissenyar i avaluar estratègicament un pla de comunicació corporativa i relacions institucionals, i adquirir les competències per a la seva aplicació pràctica.
  • Conèixer les implicacions ètiques essencials per al correcte desenvolupament de la disciplina.
  • Entendre les noves tècniques i estratègies de la comunicació.
  • Comprendre i saber aplicar estratègiques de comunicació en els nous mitjans.
  • Ser capaç de realitzar avaluacions de reputació online.
Perfils
L'especialització en Comunicació Empresarial i Reputació Online es dirigeix a graduats i professionals que vulguin completar i actualitzar la seva formació en l'àmbit de la comunicació institucional i la reputació online.
Competències
  • Adquirir la capacitat per a prendre decisions des d'un enfocament estratègic a partir dels resultats d'una recerca rigorosa.
  • Saber adaptar el missatge comunicatiu a les especificitats del sector en el qual opera l'organització, identificant els stakeholders, mitjançant els diferents canals de comunicació tradicionals i emergents.
  • Conèixer i aplicar les capacitats directives que permetin planificar, liderar, implementar i avaluar plans de comunicació corporativa.
  • Dominar la metodologia d'investigació rigorosa de la manera en què es produeixen les relacions amb els stakeholders a l'entorn digital, per a aplicar noves tendències de comunicació en mitjans socials i dissenyar propostes innovadores.
  • Aplicar sistemes d'avaluació de la reputació (offline i online) d'empreses i institucions, detectant possibles conflictes potencials (issues management) per a elaborar, dirigir i gestionar plans de comunicació de crisi.
A qui es dirigeix
Graduats o professionals de la comunicació, les relacions públiques i l'empresa que desitgin actualitzar els seus coneixements en comunicació corporativa i institucional, i també en reputació online.
Sortides professionals
  • Responsable de comunicació corporativa a empreses o institucions. Des d'una visió holística de la comunicació, responsable de coordinar la comunicació corporativa i institucional, i la comunicació interna.
  • Director de relacions públiques. Professional que s'encarrega d'establir i mantenir relacions entre una empresa o institució i els seus públics objectiu (stakeholders).
  • Responsable de comunicació interna. Responsable de fomentar la comunicació amb els empleats i el diàleg entre totes les àrees de l'organització.
  • Gestor de comunitats. Professional responsable de la gestió de la presència de l'organització a les xarxes socials.
  • Auditor de comunicació. Professional responsable de determinar si l'organització està comunicant eficaçment la seva identitat i estratègia.
  • Assessor de comunicació. Professional que assessora empreses sobre com desenvolupar l'estratègia de comunicació corporativa.

Fracciona el pagament en quotes

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Amb la col·laboració de:

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.