Especialització de Community Manager

Equip docent

Director acadèmic.

Jordi Sánchez-Navarro
Director i professor dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya.

Silvia Martínez Martínez
Professora dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya. Doctora en Comunicació i experta en interactivitat i participació de l'usuari en entorns digitals.

Silvia Sivera
Professora dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya. Doctora en Comunicació i experta en viralitat en entorns digitals.

Professors/es co.laboradors/es

Els docents són professionals en actiu o experts en la matèria sobre la qual versa el programa d'especialització.

Cristina Aced
Consultora de Comunicació. Especialitzada en comunicació corporativa i social media.
Twitter: @ blogocorp - LinkedIn - Bloc

Javier Leiva
Consultor independent, formador i expert en reputació online, organització i planificiació de l'ús de xarxes socials Twitter: @ javierleiva-Web: http://www.javierleiva.info

Julián Marquina
Community manager de Baratz-Serveis de Teledocumentació. Director de RecBib - Recursos Bibliotecaris i creador i fundador de les plataformes de blocs del sector de la Informació i Documentació: BiblogTecarios i InfoTecarios
Twitter: @ JulianMarquina Web: http://www.julianmarquina.es

Eva Moya
Assessora en Comunicació corporativa digital i analista d'intel · ligència en comunicació en línia
Twitter: @ EvaMoya_co Web: http://www.evamoya.com/

Tutors/es.

Silvia Martínez Martínez

10% dte. matrícula anticipada

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Sessió informativa
26 de febrer (Streaming), 18:30h

5 de març (presencial), 18:30h

Si voleu més informació de la titulació podeu assistir a la sessió informativa que tindrà lloc a la seu central UOC 22@, Rbla. Poble Nou, 156, 08018 de Barcelona.

Inscripcions sessió presencial

Inscripcions sessió streaming

Formem part de:

Matrícula anticipada

10% de descompte si et matricules fins al 6 de juliol inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.