Especialització de Community Manager

Objectius

El programa d'especialització de Community manager proporciona les habilitats pràctiques per fer front a nous reptes professionals que demanen experts capaços de gestionar comunitats virtuals amb una finalitat estratègica. Els objectius específics del programa són:

• Conèixer en profunditat les bases i els fonaments comunicatius dels mitjans socials.
  • Entendre les característiques, les singularitats i les possibilitats que proporcionen les diferents plataformes i espais de participació col·lectiva.
  • Dissenyar un social media plan.
  • Desenvolupar tècniques i tàctiques per a la consecució dels objectius fixats en les accions comunicatives dutes a terme en entorns socials.
  • Adquirir les habilitats necessàries per a gestionar comunitats en línia.
  • Aprendre a exercir d'intermediari entre la institució, l'entitat i el públic client, en l'entorn digital.
  • Desenvolupar una capacitat analítica que permeti ajustar i adaptar les accions que s'han emprès i optimitzar els resultats que s'han assolit.
Perfils
  • Gestor i dinamitzador de comunitats virtuals (community manager)
  • Editor de continguts en social media
  • Dissenyador del social media plan
  • Analista de social media
Competències
  • Coneixement especialitzat en social media.
  • Capacitat per a desenvolupar estratègicament un pla de comunicació de social media.
  • Adquisició de tàctiques per a la dinamització de comunitats virtuals i tècniques de community engagement.
  • Capacitat crítica i analítica que permeti adaptar les accions comunicatives empreses en xarxes socials per a la consecució d'uns objectius.
  • Desenvolupament de funcions de relacions públiques en entorns socials.
  • Aproximació a l'anàlisi d'intel·ligència en xarxes socials.
A qui s'adreça
  • Responsables de departaments de comunicació.
  • Directors de comunicació.
  • Responsables d'atenció i comunicació amb els clients.
  • Caps de gabinet de premsa.
  • Membres de gabinets de comunicació.
  • Responsables de relacions institucionals o públiques.
  • Consultors.
  • Periodistes.
  • Responsables de mitjans de comunicació.

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Sessió informativa
26 de febrer (Streaming), 18:30h

5 de març (presencial), 18:30h

Si voleu més informació de la titulació podeu assistir a la sessió informativa que tindrà lloc a la seu central UOC 22@, Rbla. Poble Nou, 156, 08018 de Barcelona.

Inscripcions sessió presencial

Inscripcions sessió streaming

Formem part de:

Ischools

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.