Accés obert Vols més informació?

Especialització de Projectes audiovisuals i transmedia

Un dels factors clau de l'èxit en el sector audiovisual és saber convertir una bona idea en un gran projecte. En aquesta especialització aprendràs a desenvolupar una idea inicial identificant-ne els punts forts fins a convertir-la en un projecte sòlid, factible i singular.

Amb aquesta finalitat, descobrirem el potencial de la cultura transmèdia per generar continguts vinculats a un món narratiu i treure el màxim profit de les narratives digitals, i aprendrem a preparar una presentació atractiva del contingut davant la indústria.

Títol: Projectes audiovisuals i transmedia

Idioma: Multilingüe

Moltes idees amb potencial per convertir-se en una pel·lícula de ficció, una sèrie de televisió, un format d'entreteniment, un documental o un projecte immersiu queden estancades o en un calaix principalment per dos motius:

1. Per falta d'un procés de desenvolupament que en faci aflorar els punts forts, n'afronti i en treballi en profunditat els punts febles i identifiqui oportunitats de mercat per materialitzar el projecte.
  2. Per falta d'una estratègia de venda i presentació del projecte fruit del procés de desenvolupament que permeti convèncer possibles agents de la indústria que el projecte és sòlid, factible, singular i rendible.

En aquest curs d'especialització treballarem a fons aquests dos aspectes: el desenvolupament i la presentació de projectes.

El curs proporciona un coneixement exhaustiu de tècniques de desenvolupament i de confecció de dossiers de projecte, a més d'informació actualitzada sobre els mercats i els agents industrials essencials. En el marc del curs, també discutirem el potencial que ofereixen les tecnologies digitals com a eina promocional, d'experimentació i de generació d'expectatives. Per aconseguir aquests objectius, tindrem professionals de la indústria amb els quals aprendràs a través de casos d'èxit i processos d'acompanyament, i podràs posar a prova idees pròpies que vulguis fer créixer.

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

20% de dte si et matricules fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.