Habilitats Comunicatives en el Coaching en Salut

Especialització

El coaching en salut sorgeix arran del canvi de paradigma que ha experimentat l'atenció sanitària en els últims temps.

Inici: 16 octubre 2019

Títol: Habilitats Comunicatives en el Coaching en Salut

Idioma: castellà

En l'actualitat, el pacient també participa, entén, interpreta i s'involucra en la presa de decisions sobre la seva salut. Així, avui dia no n'hi ha prou amb oferir educació o consell i esperar que se segueixin les indicacions del professional. Sota aquesta perspectiva s'emmarca l'Especialització Habilitats Comunicatives en el Coaching en Salut, oferint estratègies de comunicació per motivar al pacient en la gestió de la seva salut, especialment quan es tracta d'aconseguir i mantenir canvis en l'estil de vida i d'adquirir nous i saludables hàbits.

Entenent així la relació entre el professional de la salut i el pacient, es desenvolupa el coaching en salut. L'especialització procura habilitats al futur Health Coach per a poder entaular un diàleg transformador i mantenir un alt nivell d'energia i motivació.

Aquest programa es realitza en col·laboració amb Nutritional Coaching, consultoria especialitzada en el coaching en salut. Els seus professionals formen part de l'equip docent d'aquesta especialització.

Metodologia i procés del Health Coaching

Vols conéixer alguna de les tècniques emprades en el Health Coaching? Mira aquest video

Estudis de Ciències de la Salut de la UOC

Web          Blog