Especialització d'Educació i Comunicació Alimentària

Requisits d'accés

Per a cursar aquesta especialització es recomana tenir algun dels estudis que es detallen a continuació:

• Llicenciatura o grau de Medicina
  • Diplomatura o grau d'Infermeria
  • Diplomatura o grau de Nutrició Humana i Dietètica
  • Llicenciatura o grau de Farmàcia
  • Llicenciatura o grau de Fisioteràpia
  • Llicenciatura o grau de Psicologia
  • Llicenciatura o grau de Biologia
  • Llicenciatura o grau de Ciència i Tecnologia dels Aliments
  • Llicenciatura o grau de Bioquímica
  • Altres estudis equivalents

Aquesta especialització no habilita per a exercir una professió regulada. En l'àmbit de la nutrició i la salut, algunes professions, activitats o competències estan regulades pel BOE. Des de l'any 2009 són els títols de grau universitari de Nutrició Humana i Dietètica els que habiliten per a l'exercici de la professió regulada (Resolució de 5 de febrer de 2009, BOE de 17 de febrer de 2009).
Coneixements previs

Es recomana un nivell de competència en llengua anglesa equivalent al B2 del marc europeu comú de referència per a les llengües que permeti la consulta i comprensió de recursos d'aprenentatge i articles científics en anglès.

Es recomana un nivell de competència a nivell d'usuari en l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

10% dte. matrícula anticipada

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

10% de descompte si et matricules fins al 6 de juliol inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.