Accés obert Vols més informació?

Especialització d'Educació i Comunicació Alimentària

Direcció dels Estudis de Ciències de la Salut

Dr. Ramon Gomis i de Barbarà

Catedràtic emèrit del Departament de Medicina de la UB i investigador emèrit de l'IDIBAPS. La seva carrera científica està vinculada a la UB i a l'Hospital Clínic (Bcn). Ha estat Cap de la Secció de Diabetis, del Servei d'Endocrinologia i director de la Fundació Clínic per a la Recerca Biomèdica. Director científic del CIBERDEM, Director de l'Institut de Recerca Sanitària Pere Virgili i President del Consell Assessor en Recerca i Innovació Sanitària de la Generalitat de Catalunya.

Direcció del programa

Dra. Anna Bach Faig

Doctora en Salut Pública (UB). Màster en Nutrició Humana (Universitat de Glasgow) i llicenciada en Farmàcia (UB). Vocal d'Alimentació i Nutrició del Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona. Ha estat directora de grup de la Fundació Dieta Mediterrània al Centre Català de la Nutrició de l'Institut d'Estudis Catalans (CCNIEC). Actualment és investigadora del grup FoodLab. És membre del grup d'experts del programa PASS (Pla Integral per a la Promoció de la Salut mitjançant l'Activitat Física i l'Alimentació Saludable) de la Generalitat de Catalunya.

Dra. Alícia Aguilar Martínez

Doctora en Biologia per la UB i Màster en Nutrició i Dietètica Humana (UCA). Ha combinat l'activitat acadèmica i científica amb l'activitat professional en l'àmbit de l'empresa alimentària durant 10 anys. Professora dels Estudis de Ciències de la Salut de la Universitat Oberta de Catalunya i investigadora del grup FoodLab. La seva activitat investigadora està relacionada en l'estudi dels hàbits alimentaris, l'educació nutricional i les possibilitats de l'aplicació de les TIC a la promoció de la salut. És membre del comitè assessor i executiu de la Càtedra Unesco d'Alimentació, Cultura i Desenvolupament.

Dra. Marina Bosque Prous

Doctora en Biomedicina (UPF). Màster en Salut Pública (UPF-UAB). Llicenciada en Biologia (UB). Diplomada en Nutrició Humana i Dietètica (UB). Professora dels Estudis de Ciències de la Salut de la Universitat Oberta de Catalunya i professora col·laboradora de la Facultat de Ciències de la Salut de Manresa (UVic-UCC). Membre de la Red de Trastornos Adictivos (RETICS) i del grup de treball sobre alcohol de la Societat Española de Epidemiologia. Ha col·laborat en diversos projectes de recerca en l'àmbit de les drogodependències i és coautora de més de vint articles científics. Els seus principals camps de recerca són la salut pública i l'epidemiologia de les drogodependències.

Dr. Francesc Xavier Medina Luque

Doctor en Antropologia Social. Catedràtic de la UOC i Director de la Càtedra Unesco d'Alimentació, Cultura i Desenvolupament (FAO). Entre els seus principals línies de recerca es troben: Alimentació i cultura, els aspectes socials del consum alimentari i de la nutrició i Alimentació i desenvolupament socioeconòmic.

Professorat col·laborador

Tutoria

10% de dte. per matrícula anticipada fins al 5 de juliol

Fracciona el pagament en quotes

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

10% de dte fins al 5 de juliol inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.