Especialització d'Educació i Comunicació Alimentària

Direcció dels Estudis de Ciències de la Salut

Dr. Ramon Gomis i de Barbarà

Catedràtic emèrit del Departament de Medicina de la UB i investigador emèrit de l'Institut de Recerques Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS), centre que ha dirigit des del 2008 fins al 2017. Llicenciat en medicina i Doctor especialitzat en endocrinologia i nutrició. Postgrau en la Universitat Lliure de Brussel·les. La seva carrera científica està vinculada a la UB i a l'Hospital Clínic on va ser Cap de la Secció de Diabetis (1992-1998) i director de la Fundació Clínic per a la Recerca Biomèdica.President del Consell Assessor en Recerca i Innovació Sanitària de la Generalitat de Catalunya i Director científic del Centre de Recerca Biomèdica en Xarxa de Diabetis i Malalties Metabòliques Associades (CIBERDEM) des de 2008.

Direcció del programa de Nutrició i Salut

Dra. Alícia Aguilar Martínez

Doctora en Biologia per la UB i Màster en Nutrició i Dietètica Humana (UCA). Ha combinat l'activitat acadèmica i científica amb l'activitat professional en l'àmbit de l'empresa alimentària durant 10 anys. Professora dels Estudis de Ciències de la Salut de la Universitat Oberta de Catalunya i investigadora del grup FoodLab. La seva activitat investigadora està relacionada en l'estudi dels hàbits alimentaris, l'educació nutricional i les possibilitats de l'aplicació de les TIC a la promoció de la salut. És membre del comitè assessor i executiu de la Càtedra Unesco d'Alimentació, Cultura i Desenvolupament.

Professorat propi

Dra. Marina Bosque Prous

Doctora en Biomedicina (UPF). Màster en Salut Pública (UPF-UAB). Llicenciada en Biologia (UB). Diplomada en Nutrició Humana i Dietètica (UB). Professora dels Estudis de Ciències de la Salut de la Universitat Oberta de Catalunya i professora col·laboradora de la Facultat de Ciències de la Salut de Manresa (UVic-UCC). Membre de la Red de Trastornos Adictivos (RETICS) i del grup de treball sobre alcohol de la Societat Española de Epidemiologia. Ha col·laborat en diversos projectes de recerca en l'àmbit de les drogodependències i és coautora de més de vint articles científics. Els seus principals camps de recerca són la salut pública i l'epidemiologia de les drogodependències.

Dr. Francesc Xavier Medina Luque

Doctor en Antropologia Social. Catedràtic de la UOC i Director de la Càtedra Unesco d'Alimentació, Cultura i Desenvolupament (FAO). Entre els seus principals línies de recerca es troben: Alimentació i cultura, els aspectes socials del consum alimentari i de la nutrició i Alimentació i desenvolupament socioeconòmic.

Professorat col·laborador

Tutoria

Personal de gestió

Fracciona el pagament en quotes

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.