Especialització d'Educació i Comunicació Alimentària

L'especialització d'Educació i Comunicació Alimentària aborda temes relacionats amb la transmissió de coneixement sobre alimentació, tant pel que fa a qüestions comunicatives com educatives, considerant els aspectes socioculturals i com aquests influeixen en els hàbits alimentaris.

Inici: 21 octubre 2020

Títol: Educació i Comunicació Alimentària

Idioma: Castellà, Català

La nutrició és una ciència en desenvolupament continu i els diferents estudis i recerques fan que cada vegada disposem de més informació sobre el paper que la nutrició pot desenvolupar en el nostre organisme i sobre com aquests últims avenços ens poden ajudar a aconseguir una qualitat de vida millor.

Com es produeix la comunicació de tota aquesta informació i el disseny de campanyes de promoció i educació nutricional eficaces poden tenir un gran impacte en la salut col·lectiva i individual si resulten factors efectius per a aconseguir canvis cap a conductes més saludables.

Estudis de Ciències de la Salut de la UOC

Web          Blog

Fracciona el pagament en quotes

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Beques Fundación Randstad per persones amb discapacitat

Fins al 15 de juliol estudiants amb discapacitat poden sol·licitar les beques que ofereixen una bonificació del 90% del cost de la matrícula en cursos d'especialitzacions i postgrau de qualsevol de les àrees de coneixement de la UOC.