Traducció en Informació, Comunicació i Tecnologies

Especialització

El curs d'especialització de Traducció en informació, comunicació i tecnologies de la UOC prepara els traductors per a dur a terme traduccions de qualitat dels textos més representatius de l'àmbit propi de l'actual societat de la informació, caracteritzat per la seva complexitat i per l'evolució constant.

Data: 16 octubre 2019

Títol: Traducció en Informació, Comunicació i Tecnologies

Proporciona les competències necessàries per a explorar diverses àrees especialitzades i per a capacitar-se professionalment.

El camp d'especialitat -Informació, comunicació i noves tecnologies- és una àrea multidisciplinària, que comprèn textos d'àmbits diversos -científics, tècnics, econòmics, jurídics- disponibles a la xarxa. La comunicació i les noves tecnologies, tant des del punt de vista tècnic com des del punt de vista del seu impacte en la societat, són els eixos vertebradors d'aquest àmbit, característic de la societat actual, que demana professionals altament qualificats i amb una formació permanentment actualitzada.

Aquest curs, doncs, té l'objectiu d'oferir a l'estudiant, d'una banda, una formació sòlida i aprofundida en les característiques -discursives, lingüístiques i terminològiques- dels textos especialitzats representatius d'aquest àmbit i també en les estratègies de traducció necessàries per a esdevenir uns bons professionals; i de l'altra, una experiència útil de pràctiques de traducció, acostada al procés professional real.

Per a més informació, podeu contactar amb el director acadèmic (Antoni Oliver) per mitjà de la bústia trad_esp@uoc.edu.

Pròxima matrícula:

Per als cursos que inicien docència al febrer/març

Sexe
Data naixement
Telèfon 1Ex.: 123456789
Telèfon 2Ex.: 123456789

Amb la col·laboració de:

memsource-logo
sdl-trados-logo
plunet-logo

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Titula't en #eltuquevolsser