Especialització de Gestió i Producció d'Esdeveniments

Dins dels estudis de Postgrau, l'especialització de Gestió i Producció d'Esdeveniments dóna la possibilitat als estudiants d'adquirir els coneixements necessaris per a la gestió i la producció especialitzada d'esdeveniments.

Inici: 10 març 2021

Títol: Gestió i Producció d'Esdeveniments

Aquest curs d'especialització prepara a l'estudiant en tècniques clau de producció i gestió, com són: la logística, seguretat, habilitats directives, recursos humans, contractació, i tècniques de negociació, entre altres.

Les experiències i les bones pràctiques ens ajudaran a identificar les millors maneres d'organitzar, produir i resoldre reptes que poden sorgir al llarg de l'organització d'un acte, un festival, una marató o un congrés. També s'aportarà informació sobre les últimes innovacions de caràcter tecnològic i social que siguin destacades per al sector.

Aquesta especialització es desenvolupa en el marc del postgrau de Gestió d'Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius. Un postgrau que t'ajudarà a adquirir els coneixements i les eines necessàries per a treballar com a gestor de festivals, fires, congressos, maratons o altres competicions esportives. Està especialment dissenyat per a acreditar i formar professionals del món dels esdeveniments (gestors, dissenyadors i avaluadors), i enfoca els seus coneixements a esdeveniments culturals, esportius i corporatius.

A través d'aquesta especialització obtindràs una formació pràctica, amb coneixements suficients per a aplicar a la realitat laboral d'aquest sector. Hem dissenyat diferents programes, tant de pràctiques com de treballs finals, amb empreses i institucions situades en diferents països. Actualment aquest programa té com a soci col·laborador a:

• Sónar: Music, Creativity & Technology (Festival Internacional de Música Avançada i Congrés de Creativitat i Tecnologia de Barcelona)

Per a més informació et convidem a visitar el nostre blog#UOCeventos

Pròxima matrícula:
novembre 2020

Amb la col·laboració de:

sonar-logo

Matrícula anticipada

20% dte. si et matricules fins l'11 de juny inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.