Especialització de Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments

El programa de postgrau de Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments proposa l'especialització de Comunicació i màrqueting d'esdeveniments culturals, esportius i corporatius. Actualment, els esdeveniments com són els festivals, maratons, fires i congressos, han esdevingut accions estratègiques per a generar desenvolupament, tant local com regional, incentivat, principalment, pel sector empresarial i les administracions públiques.

Inici: 21 octubre 2020

Títol: Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments

L'èxit dels esdeveniments es basa en una planificació estratègica, dins del sector del màrqueting i la comunicació, situada a la vegada, en el marc de la Societat de la Informació i la Comunicació (ús de les TIC). Aquesta especialització proposa una àmplia formació en aquest sector a través de les bones pràctiques i el contacte directe amb el món professional.

Aquesta especialització es desenvolupa en el marc del postgrau de Gestió d'Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius, que t'ajudarà a adquirir els coneixements i les eines necessàries per a treballar com a gestor de festivals, fires, congressos, maratons, entre altres competicions esportives. Està especialment dissenyat per a acreditar i formar professionals en el món dels esdeveniments (gestors, dissenyadors i avaluadors), i enfoca els seus coneixements concretament a esdeveniments culturals, esportius, i corporatius.

A través d'aquesta especialització dins del postgrau obtindràs una formació pràctica, amb coneixements suficients per a que després puguis aplicar-los a la realitat laboral d'aquest sector. Amb aquesta finalitat hem dissenyat un ampli programa, tant de pràctiques com de treballs finals, amb diferents empreses i institucions, també de diferents sectors i països. Actualment, aquest programa té com a soci col·laborador:

Sónar: Music, Creativity & Technology (Festival Internacional de Música Avançada i Congrés de Creativitat i Tecnologia de Barcelona).

Per a més informació et convidem a visitar el nostre blog: #UOCeventos

Sessió informativa. Màster oficial de Gestió Cultural i Postgrau en Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius

Sessió online:
28 de setembre, 18.30 h

Informació i inscripcions

Fracciona el pagament en quotes

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Amb la col·laboració de:

sonar-logo

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.