Diploma de Postgrau de Màrqueting i Comunicació de les Destinacions Turístiques (OMT, UOC)

Per obtenir el títol Diploma de Postgrau de Màrqueting i Comunicació de les destinacions turístiques OMT-UOC es requereixen els 30 crèdits ECTS dels que consta el programa. El Pla d'estudis, tal i com es mostra a continuació de forma detallada, està estructurat en 2 blocs de coneixement de 13 crèdits ECTS respectivament i un projecte final de postgrau de 4 crèdits ECTS.

Màrqueting i producte turístic (13 ECTS)

En aquest bloc temàtic es desenvoluparan els continguts necessaris perquè els estudiants adquireixin la capacitat per elaborar plans i accions estratègiques de màrqueting de destinacions i productes turístics utilitzant la innovació i la gestió del coneixement per adaptar-se als canvis del mercat turístic internacional. Les assignatures seran:

• Fonaments del màrqueting estratègic de destinacions turístiques.
  • Intel·ligència i mercats
  • Creació i Innovació del producte turístic
  • La marca turística

Comunicació de les destinacions turístiques (13 ECTS)

En aquest bloc temàtic es treballaran els continguts que permetran als estudiants adquirir la capacitat per elaborar plans i accions de comunicació de destinacions i productes turístics utilitzant recursos i eines off i on line i perspectives responsables i justes. Els continguts específics són:

• La comunicació turística. Estratègies i instruments I.
  • La comunicació turística. Estratègies i instruments II.
  • La posada al mercat. Distribució i preu.
  • Màrqueting Turístic en xarxa

Projecte final de postgrau Màrqueting i Comunicació de les destinacions turístiques (4 ECTS)

A la UOC, un crèdit ECTS equival a 25 hores de treball de l'estudiant.

Segons el nombre de crèdits ECTS, la durada dels programes de postgrau oscil·la entre 1 mes i 2 anys, aproximadament:

• Màster propi: 2 anys
  • Diploma de postgrau: 1 any
  • Especialització: 1 semestre (6 mesos)
  • Curs: entre 1 i 6 mesos

10% dte. matrícula anticipada

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Sessions informatives Estudis1 d'octubre de 2019 a les 18h

La UOC organitza, entre juliol i octubre, sessions informatives dels graus, màsters universitaris i Formació de postgrau per a les persones interessades

Informació i inscripcions

Amb la certificació de:

Juntament amb:

Matrícula anticipada

10% de descompte si et matricules fins al 6 de juliol inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.