Seguretat en Serveis i Aplicacions

Diploma de Postgrau

Avui dia les tecnologies de la informació i de les comunicacions formen part de qualsevol empresa o indústria, i aquestes són cada vegada més conscients de la rellevància de la seguretat en aquesta àrea i de la importància de tenir professionals qualificats.

Inici: 18 setembre 2019

Títol: Seguretat en Serveis i Aplicacions

Idioma: castellà

El postgrau de Seguretat en serveis i aplicacions permet als participants orientar la seva carrera en la consultoria de construcció de serveis i aplicacions segures. Alguns dels aspectes clau que els estudiants del postgrau coneixen des d'un punt de vista teòric i pràctic en finalitzar els seus estudis són el control d'accés a les aplicacions, la integració de serveis segurs a través de la federació d'identitats, la programació de codi segur o l'ús de sistemes de pagament en línia per al comerç electrònic.

Aquest postgrau forma part del màster interuniversitari de Seguretat de les tecnologies de la informació i de les comunicacions (MISTIC), de la UOC, la UAB i la URV, amb la participació de la UIB.

Fracciona el pagament en quotes

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització