Diploma de Postgrau d'IT Project Management

Direcció dels estudis

Daniel Riera Terrén

Doctor Enginyer en Informàtica. La seva recerca se centra en el desenvolupament d'algorismes híbrids (combinant IA, OR i CP) per a la resolució de problemes combinatoris; i en el disseny de gamificació. La seva docència es desenvolupa dins d'assignatures de l'àmbit de la informàtica teòrica, desenvolupament web i bioinformàtica.

Direcció acadèmica

Isabel Guitart Hormigo (UOC)

Llicenciada en Informàtica per la Universitat Politècnica de Catalunya. Doctora en Tecnologies de la Informació i Xarxes per la Universitat Oberta de Catalunya. El seu àmbit de recerca es centra en els sistemes d'informació, els sistemes analítics en l'entorn universitari i els models d'avaluació de la satisfacció de l'usuari. La seva activitat docent se centra en els sistemes d'informació i la gestió de projectes.

Professorat d'universitat

20% dte. matrícula anticipada
Fracciona el pagament en quotes

Matrícula anticipada

20% dte. si et matricules fins l'11 de juny inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.