Diploma de Postgrau d'Intel·ligència de Negoci i Anàlisi de Dades

Requisits d'accés
El programa no requereix formalment una formació o titulació específica d'origen.
Coneixements previs

És necessari disposar de coneixements previs de programació, bàsicament en llenguatge R. En cas de no tenir-ne coneixements, es poden adquirir mitjançant l'especialització de Competències d'Anàlisi (Data Literacy) o cursant de manera independent algun dels seus cursos.

Addicionalment, es recomana el coneixement de l'anglès escrit.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Fracciona el pagament en quotes

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.